16 Mayıs 2012 Çarşamba

Collection 2000 - Trio eyeshadow // 4TL satıldı

 Göz makyajında en sevdiğim tonlar kahverengi.. elimdeki farlara bakıyorum hepsi kahve ve tonları :))
Bunların çokluğunun farkımda olsamda yine herhangi bir kahverengi far alabiliyorum:/
Haliyle bu takıntım kenarda epey bir ürün durmasına sebep oluyor. O yüzden hem kahverengi far stoğumu azaltmak hemde farklı tonlar kullanmaya kendimi teşvik etmek üzere hiç kullanmadığım bu 3'lü seti bloga koyarak başlıyorum:)

Ürün belirttiğim gibi kullanılmadı.
İngiltereden alındı, oradaki drugstore markalarından.
Tonları gayet hoş ve birbiriyle uyumlu , güzel gölgeli makyajlar elde edilebilir ^^





2 yorum:

  1. merhabalar ben bu farı satın almak istiyorum ne yapmalıyımİ?
    msnim fasil_mai@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil