16 Eylül 2011 Cuma

Essie Snow Princess // SATILDI





Ürünleri Essie Türkiye sayfasında incelemek için TIKLAYIN

Pek fazla oje kullanan biri olmasam da oje alışverişini çok seviyorum :))
Bu şirinlikleri de çok seviyorum fakat dediğim gibi pek oje süren biri değilim... 
Essie ojelerin kaliteleri, renkleri tartışılmaz... Denemek isterseniz güzel bir fırsat ^^
Sadece 1 kez denedim 
Ürünün normal satış fiyatı 50 TL
Detaylı bilgi için mail atabilirsiniz veya postun altına yorum bırakmanız yeterli =)





4 yorum:

  1. renkleri inanılmaz şekermiş yaa

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum şeker gibiler :) gözden çıkaramıyordum ama işte oje sürme alışkanlığım pek yok :(

    YanıtlaSil
  3. blogun çok iyimiş izlemeye aldım benkine de beklerim ayrıca essie sırf pahalı olduğu için denemedim ama deniycem sonunda sanırım

    YanıtlaSil